Έρευνα Αγοράς
Δημοσιεύθηκε:
Σάββατο 15 Οκτωβρίου 2022
Μέσα στο άκρως ανταγωνιστικό περιβάλλον της εποχής μας, είναι απολύτως απαραίτητο για μια επιχείρηση να μπορεί άμεσα να γνωρίζει τις ανάγκες των καταναλωτών για νέα προϊόντα, τα σημεία διάθεσης που επιθυμούν να τα βρουν, τις τάσεις και την αισθητική της αγοράς, την οικονομική διαθεσιμότητα των τελικών χρηστών, το ανταγωνιστικό περιβάλλον και τέλος το πως την αντιλαμβάνονται και την αξιολογούν οι πελάτες της σε όλο το φάσμα της λειτουργίας της.Ειδικά στο ξεκίνημα μιας επιχειρηματικής προσπάθειας, η έρευνα αγοράς μπορεί να δώσει στοιχεία σχετικά με το μέγεθος του επιχειρηματικού ρίσκου και να βοηθήσει τον υποψήφιο επιχειρηματία στην τελική του απόφαση.
"Η Έρευνα Αγοράς αποτελεί τη συστηματική συλλογή και αξιολόγηση πληροφοριών βάσει στατιστικών - επιστημονικών μεθόδων από τις κατάλληλες ομάδες πληθυσμού με στόχο να βοηθήσει την επιχείρηση στη λήψη αποφάσεων (στρατηγικών και τακτικών) με το μικρότερο δυνατό ρίσκο για υπάρχοντα και νέα προϊόντα/υπηρεσίες και να ανακαλύψει νέες ευκαιρίες για τις δυνατότητες της επιχείρησης"
Μια από τις βασικές δυνατότητες της έρευνας αγοράς είναι η δυνατότητα προσαρμογής στις συγκεκριμένες ανάγκες, κάτι που κάνει την έρευνα κατάλληλη για κάθε επιχείρηση, κάθε ανάγκη, κάθε περίσταση.
Εν συντομία η έρευνα αγοράς:
- εξασφαλίζει τις αναγκαίες πληροφορίες
- ελαχιστοποιήσει τα λάθη στη διαδικασία λήψης αποφάσεων
- διευκολύνει την διαδικασία αγοράς-πώλησης προϊόντων παρέχοντας στους πωλητές καλύτερη πληροφόρηση
- εντοπίζει επιχειρηματικές ευκαιρίες
- εντοπίζει επιχειρηματικές απειλές και κινδύνους
Το γραφείο μας με εμπειρία πάνω άνω των 30 χρόνια, με έμπειρα στελέχη και συνεργάτες, καλύπτει με τις υπηρεσίες του ολόκληρο το εύρος των αναγκών της Έρευνας Αγοράς, στους τομείς της Ποιοτικής και Ποσοτικής Έρευνας. Βάσει του σχεδίου μας που βασίζεται σε ορθά μελετημένες κινήσεις, μπορούμε να οδηγήσουμε το προϊόν σας εκεί που θα έχει την μεγαλύτερη ζήτηση. Σας παρέχουμε πληροφορίες που αποτυπώνουν τις συνθήκες και τις τάσεις της αγοράς, της συμπεριφοράς των καταναλωτών, των ανταγωνιστών σας.
Κάνουμε εκτίμηση των πλεονεκτημάτων που επιφέρει η κάθε έρευνα αγοράς και σας προσφέρουμε ένα αξιόπιστο εργαλείο αξιολόγησης του εξωτερικού επιχειρηματικού περιβάλλοντος, ώστε να μπορεί ευκολότερα, να διεισδύσει και να δραστηριοποιηθεί σ’ αυτό η επιχείρησή σας.